مدل لباس,آرایش ,کیف و کفش

مدل لباس,آرایش ,کیف و کفش...

مدل لباس,آرایش ,کیف و کفش

مدل لباس,آرایش ,کیف و کفش...

10 اشتباه خانم ‌ها در لباس پوشیدن!


1- انتخاب رنگ اشتباه



پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث میشه سالم و سرجال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیاین...


 



2-آرایش زیاد



متاسفانه اشتباه بزرگ دیگه که تو ایران هم خیلی رایجه استفاده افراط آمیز از لوازم آرایش هست..من که فکر میکنم یه دختر جوان نباید طراوت صورنش رو زیر قشری از میک آپ مدفون کنه..



آرایش زیادی باعث میشه خطوط صورت بیشتر نمایان بشه و چهره خسته نشون داده بشه..آرایش رنگ روشن و سبک واسه روز و یه کمی تیره تر واسه شب ایده آل هست...حتی بهترین سوپر مدل ها هم تو روز اندازه ایرانیها آرایش نمی کنن..آرایش زیاد شما رو زیباتر از اون چیزی که هستین نشون نخواهد داد ...


 



3- پوشیدن لباس های تنگ



پوشیدن لباسهای خیلی تنگ باعث میشه شما چاق‌تر نشون داده بشین نه لاغرتر ... اینو فراموش نکنین .


 



4- لاک ناخن پریده



راستی شما اگه از لاک استفاده میکنین واسه اینه که ناخن هاتون زیباتر بشه ... لاک ناخن نا مرتب فقط توجه بقیه رو به شلخته بودن شخص جلب میکنه.


 

5- یه مدل موی قدیمی و یا موهای نامرتب


اولین چیزی که توجه همه رو در وهله اول ملاقات جلب میکنه مدل موی شماست..که جایگاه شما (از لحاظ تحصیلات، شخصیت و....)نشون میده. من نمیگم که این قضاوت درسته ولی خوب این هست و کتمانش هم نمیشه کرد. پس سعی کنین مراقب مدل ،رنگ و...موهاتون باشین.


 

6- کفش نامرنب و کثیف


اگه میخواین ظاهرتون مرتب باشه از کفشاتون مراقبت کنین و مرتبا اون ها رو واکس بزنین .


 7- ریشه موها


اگه موهاتون رو رنگ میکنین..هیچ چیزی زشتر واسه موهای شما از یه موی دو رنگ...با ریشه های در اومده سفید و...نیست.


 8- لباس زیر مخصوص بالاتنه


وقتی یه تاپ میپوشین مواظب باشین که بندهای لباس زیرتون پیدا نباشه...


 

9- جورابی که به لباستون نمیاد


همیشه جورابتون رو با رنگ کفش...دامن و یا شلوارتون هماهنگ انتخاب کنین


 

10- و بالاخره این که بدونین تو هر محیطی چه جوری باید لباس پوشید.


تو محیط های کاری هیچ زمان نباید لباسی پوشید که خیلی جلب توجه بکنه؛ مگر این که لازمه کارتون باشه (مثل فروشندگان لباس و....)همچنین دامن یا مانتو خیلی کوتاه 5 سانت بالای زانو، تاپ، شلوارهای خیلی تنگ، گردنبند و گوشواره های خیلی شلوغ(جینگول..مینگول)جواهر و طلای زیاد، شلوار و دامن و مانتوی چرم ویا هرچیزی که براق باشه.


این هم مخصوص ایران: ...هیچ وقت تو محیط های اسپرت ..مثل کنار دریا..کلوپ های ورزشی...پارک ها با کفشی با بیشتر از 3 سانت پاشنه و آرایش خیلی زیاد وارد نشین...لازمه یه محیط اسپرت...پوشیدن لباس راحت تر از زمان دیگر هست..اینو میگم چون عده ای واسه قدم زدن تو ساحل یا پارک از کفش پاشنه بلند استفاده میکنن..این به همون اندازه غیر عادی هست که اگه ببینین یه آقایی با کت و شلوار و کراوات کنار ساحل قدم بزنه.

5 راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد

5 راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد


لباس مجلسی-عروسی باشد یا جشن نامزدی یا یک مهمانی خودمانی. فرق چندانی نمی کند. بسیاری از خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی و لباس شب ، دوباره احساس می کنند که چاق تر شده اند و لباس مجلسی مناسب خود را پیدا نمی کنند. خصوصا اگر قرار باشد در جشن عروسی یا مهمانی مهمی شرکت کنید ، کار شما دشوار تر خواهد شد. اما نگران نباشید!


آیا دوست دارید 5 کیلوگرم لاغر تر نشان داده شوید بدون اینکه حتی یک کیلوگرم وزن کم کنید؟ در اینجا 5 راز در انتخاب مدل لباس مجلسی مناسب را به شما خواهیم گفت که با رعایت آنها می توانید چاقی خود را تا حد زیادی پنهان کنید.


 


راز اول در انتخاب لباس مجلسی: لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.


یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.


 


راز دوم در انتخاب لباس مجلسی: لباس یقه هفت بپوشید


لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریکتر به نظر خواهند رسید. مدل لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاهها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کنند و باعث می شوند که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از نظر ها پنهان بماند. به طور ناخودآگاه این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نیز نشان می دهند. برای کامل تر کردن این ترکیب می توانید از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.


 


راز سوم در انتخاب لباس مجلسی: دامن های بالای زانو بپوشید


راه دیگر برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنید از پوشیدن دامن هایی که تا ساق پا و یا تا مچ پا هستند ، خود داری کنید.


راز چهارم در انتخاب لباس مجلسی: لباس های با خطوط و طرح های عمودی بر تن کنید


اگر قدبلندتر به نظر برسید ، شما را لاغر تر خواهند دید. استفاده از طرح ها و خطوط عمودی کمک می کند که بلندتر و باریکتر دیده شوید. خطوط عمودی چشم ها را به بالا و پایین خواهند کشید و نا خود آگاه شما را کشیده تر نشان خواهند داد.


 


راز پنجم در انتخاب لباس مجلسی: کفش پاشنه بلند بپوشید


یک جفت کفش پاشنه بند ، پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد. لازم نیست کفش هایی ک پاشنه های خیلی بلند دارند را انتخاب کنید. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد ، شما را لاغر تر و قدبلند تر نشان می دند. سعی کنید پاشنه های زیر 8 سانتی متر را انتخاب کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید.


 


ترفندهای فوق در انتخاب مدل لباس مجلسی و لباس شب ، به شما کمک خواهند کرد که لاغر تر و قد بلند تر به نظر برسید. قبل از رفتن به مهمانی بعدی اگر احساس کردید زیادی چاق شده اید ، قبل از انتخاب مدل لباس مجلسی خود ، این ترفند ها را بخوانید.

۵ روش شیک برای ست کردن کفش با لباس زنانه

ست کردن کفش با لباس زنانه می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد، با این کار ممکن است خانمی خوشتیپ و با سلیقه دیده شوید و یا شبیه به یک مادربزرگ بی‌حوصله به نظر برسید.


در واقع به همین دلیل است که در سال‎های اخیر ست کردن کفش با لباس، کمتر توصیه می‌شود و البته چه کسی برای هر کدام از رنگ‌های لباس داخل کمدش یک کفش با رنگ مشابه دارد؟


اما ست کردن کفش با لباس زنانه چند قانون ساده دارد که برای رعایت آن‌ها نه تنها لازم نیست خودتان را به دردسر بیاندازید، بلکه استایلی شیک و ساده در هر موقعیتی خواهید داشت


ست کفش و پیراهن مجلسی


ست کردن کفش با لباس ، به غیر از شیک‌پوشی دلایل دیگری هم دارد،این کار باعث می‌شود پاها کشیده‌تر دیده شود و علاوه بر آن تمام بخش‌های دیگر لباس و تیپ شما هم مرتب به نظر برسد.


به همین دلیل هم طراحان مطرحی چون کارل لاجرفلد (karl lagerfeld) یا برند شانل (Chanel) بخشی از کلکسیون‌های خود را به ست‌های کفش و لباس در مدل‌های رسمی، مجلسی یا اسپرت ارائه می‌دهند.


مدل کفش مجلسی زنانه


. ست لباس مجلسی و کفش، با کمی تفاوت

برای آنکه به صورت اغراق شده‌ای “یک رنگ” به نظر نرسید، بهتر است به ویژه در مورد لباس مجلسی سراغ یک کفش مجلسی زنانه با رنگی یک درجه تیره‌تر بروید.


این قانون بیش از همه برای لباس مجلسی قرمز صدق می‌کند، آن را با کفش پاشنه بلند آلبالویی ست کنید. تفاوت رنگ قرمز لباس شما با کفش مجلسی تان ممکن است چندان به چشم نیاید اما از اینکه سرتاپا قرمز باشید، جلوگیری می‌کند

2. رنگ‌های خنثی در کنار هم

برای آنکه همه‌ی لباس‌ها و اکسسوری‌ها عین هم نباشند و در عین حال تیپ ست شده‌ای داشته باشید، سراغ یک رنگ طبیعی و ساده و انتخاب تناژهای مختلفی از آن بروید. از رنگ‌هایی مانند، بژ، کرم، قهوه‌ای، عاجی، سفید و دیگر رنگ‌های طبیعی استفاده کنید.

خرید لباس مجلسی زنانه

3. یک اشتباه در ست کردن کفش با لباس

به جنس کفش و لباستان هم توجه کنید. اگر همه چیز درست شبیه به هم باشند، ممکن است به نظر برسد، از یک تکه پارچه‌ی بزرگ یک بخش را برای لباس بریده‌اید و بخش دیگری را رویه‌ی کفش خودتان کرده‌اید.


پس اگر جنس رویه‌ی کفش و لباستان دقیقا مشابه است، بهتر است رنگ‌ها عینا مشابه نباشند. کفش را کمی تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ لباستان انتخاب کنید.


این تفاوت را می‌توانید در جنس کفش و لباس هم ایجاد کنید. مثلا یک پیراهن مجلسی ساتن را با یک جفت کفش مخمل هم رنگ ست کنید یا دامن جین را با کفش تخت چرم بپوشید.

4. برای تیپ اسپرت ، همه چیز مثل هم!

برای لباس اسپرت زنانه هم می‌توانید از یک کفش ورزشی یا کتانی هم رنگ و با طرح مشابه استفاده کنید. برای آنکه کارتان راحت‌تر باشد، می‌توانید طرح و رنگ‌های ساده‌تری را انتخاب کنید یا مثل آنچه قبلا گفته شد از رنگ‌های خنثی در تیپ خود استفاده کنید


5. طرح‌ها را کنار هم بگذارید

ست کردن طرح‌ها در کفش و لباس معمولا کار یک استایلیست و طراح حرفه‌ای است، اما شما هم با چند راه ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. برای مثال لباس مجلسی طرح‌داری را انتخاب کنید، که طرح‌های کوچک و تکرارشده داشته باشد، سپس یک کفش با همان طرح را با آن ست کنید. برای این کار طرح‌هایی مثل خال خالی یا راه راه یا هر طرح تکرار شونده‌ی دیگری، بهترین انتخاب‌ها هستند.


می‌توانید کار خود را آسان‌تر کنید، سراغ برندی مانند گالری آرتمیس بروید که برای مانتوهایش یک کفش ست با طرحی مشابه هم تولید می‌کند، به این سادگی شما دو طرح ست شده خواهید داشت